További információért keressen bennünket e-mailen vagy küldjön üzenetet.
E-mail címünk: [email protected] Az e-mailekre néhány órán belül válaszolunk. Köszönjük a figyelmet!
A visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva nyomon követheti a megrendelése állapotát.
Státuszok: Rögzítve > Ügyfélszolgálat látta > Termék(ek) beszállítása folyamatban > Fizetési teljesítésre vár (előre utalás esetén) > Csomagolás alatt > Szállító cégnek átadva / Személyes átvételre vár (inShop csomagponton való átvétel esetén)
A megrendeléseket a termékoldalon és a visszaigazolásban jelzett szállítási határidőn belül szállítjuk. A kiszállítás napjáról vagy a választott csomagpontra/csomagautomatába érkezésről minden esetben értesítjük.
Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a megrendeléssel (szállítási késedelem, készlethiány, sérülés) időben jelezzük e-mailen.
A termékoldalon a következő szállítási időkkel találkozhat:
Külső raktáron – 1-3 munkanap: A termék külső, magyarországi raktárról szállítjuk.
Rendelhető – 5-7 munkanap: A termék németországi raktárról érkezik, partnerünktől kerül beszerzésre.
Az inShop csomagpontra (irodánkba) kért megrendelésekre is vonatkozik a termékoldalon és a visszaigazolásban jelzett szállítási idő. SMS és e-mail értesítőt küldünk, amint a megrendelés beérkezett és átvehető.
Több jelzést kaptunk arra vonatkozóan, hogy a kedves vásárlók szeretnék, ha a megrendelt terméket szállítási költség nélkül, személyesen vehessék át. Erre találtuk ki az inShop csomagpontot, ahol az irodánk található. Cégünk nem boltként üzemel, a termék nem tekinthetők meg. A fizetési mód ennél a lehetőségnél előre utalás, paypal, online bankkártyás fizetés.
Az utaláshoz szükséges adatokat külön e-mailben küldjük. Minden egyes beérkezett megrendelést ellenőrzünk, tájékozódunk a szállíthatóságról és ha mindent rendben találunk, küldjük az adatokat.
Amint az átutalt összeg beérkezett a bankszámlánkra, e-mailen jelezzük.
Írásban (e-mailen) jelezze, hogy milyen módosítást kér a megrendelésében. A megrendelés azonosítószámát is írja meg, hogy beazonosíthassuk a megrendelést. Az azonosítószámot a visszaigazolás tárgysorában találja.
Írásban (e-mailen) írja meg pár sorban, hogy milyen hibajelenséget észlel a terméken. A megrendelés azonosítószámát is jelezze (a visszaigazoló e-mail tárgysorában találja). Válasz e-mailen tájékoztatjuk a továbbiakról.
Amennyiben a garanciális jelzés jogos, a következő az ügyintézés menete:
Futárral, Pick Pack Pontra vagy Webox csomagautomatára rendelt termékek esetén:
Az új terméket csomagcsere után, futárral szállítjuk. Győződjön meg arról, hogy a megrendelésben megadott címen tudja-e fogadni a futárt.
Személyes átvétellel, inShop csomagpontra rendelt termékek esetén:
Az új terméket beszállítjuk csomagpontunkra és jelezzük, ha átvehető. A hibás terméket mindenképpen hozza magával.
A termék kézhezvételét követően 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Írásban (e-mailen) írja meg az elállási szándékát és jelezze a megrendelése azonosítóját is (a visszaigazoló e-mail tárgysorában találja).
Ha szeretne egy másik terméket helyette, akkor futárszolgálattal, csomagcsere útján megoldjuk a szállítását, nem kell külön visszaküldenie a hibás terméket. A csomagcsere szállítás díja: 1 600 Ft.
Bővebb információ: Vásárlási információk – Elállás fülTovábbi információért keressen bennünket e-mailen vagy küldjön üzenetet.
E-mail címünk: [email protected] Az e-mailekre néhány órán belül válaszolunk.
Postacímünk: inShop.hu webáruház Kft., 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.
Tárhely szolgáltató adatai
Cégnév: RackForest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Cím: 1108 Budapest, Kozma u. 2.
E-mail: info [kukac] rackforest [pont] hu
Weboldal: www.rackforest.hu
A webáruházzal és a termékekkel kapcsolatban kizárólag a fenti elérhetőségeken érdeklődjön!