Kérdése van? Itt megtalálja a választ.

További információért keressen bennünket e-mailen vagy küldjön üzenetet.
E-mail címünk: info@electronic.hu Az e-mailekre néhány órán belül válaszolunk. Köszönjük a figyelmet!

Hol láthatom a megrendelésem állapotát?

A visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva nyomon követheti a megrendelése állapotát.

Státuszok: Rögzítve > Ügyfélszolgálat látta > Termék(ek) beszállítása folyamatban > Fizetési teljesítésre vár (előre utalás esetén) > Csomagolás alatt > Szállító cégnek átadva / Személyes átvételre vár (inShop csomagponton való átvétel esetén)

Mikor kapom meg a megrendelésem?

Hasonló kérdések még: Már megrendeltem a terméket, mikor érkezik? Mikor kapom meg a csomagom ha most megrendelem? Mennyi a szállítási idő? Készleten van a termék?

A megrendeléseket a termékoldalon és a visszaigazolásban jelzett szállítási határidőn belül szállítjuk. A kiszállítás napjáról vagy a választott csomagpontra/csomagautomatába érkezésről minden esetben értesítjük.

Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a megrendeléssel (szállítási késedelem, készlethiány, sérülés) időben jelezzük e-mailen.

A termékoldalon a következő szállítási időkkel találkozhat:

Külső raktáron – 1-3 munkanap: A termék külső, magyarországi raktárról szállítjuk.
Rendelhető – 5-7 munkanap: A termék németországi raktárról érkezik, partnerünktől kerül beszerzésre.

Mikor vehetem át személyesen a megrendelésem?

Hasonló kérdések még: Önök boltként is üzemelnek? Ha ma megrendelem a terméket, mikor vehetem át az inShop csomagponton (önöknél)? Kipróbálhatom a terméket, mielőtt megrendelem?

Az inShop csomagpontra (irodánkba) kért megrendelésekre is vonatkozik a termékoldalon és a visszaigazolásban jelzett szállítási idő. SMS és e-mail értesítőt küldünk, amint a megrendelés beérkezett és átvehető.

Több jelzést kaptunk arra vonatkozóan, hogy a kedves vásárlók szeretnék, ha a megrendelt terméket szállítási költség nélkül, személyesen vehessék át. Erre találtuk ki az inShop csomagpontot, ahol az irodánk található. Cégünk nem boltként üzemel, a termék nem tekinthetők meg. A fizetési mód ennél a lehetőségnél előre utalás, paypal, online bankkártyás fizetés.

Előre utalást választottam. Hova utaljak?

Az utaláshoz szükséges adatokat külön e-mailben küldjük. Minden egyes beérkezett megrendelést ellenőrzünk, tájékozódunk a szállíthatóságról és ha mindent rendben találunk, küldjük az adatokat.

Amint az átutalt összeg beérkezett a bankszámlánkra, e-mailen jelezzük.

Módosítani szeretnék a megrendelésemen. Mi a teendő?

Hasonló kérdések még: A megrendelt termék mennyiségét szeretném módosítani. A szállítási/számlázási címet szeretném módosítani. A szállítás módját szeretném módosítani. Mi a teendő?

Írásban (e-mailen) jelezze, hogy milyen módosítást kér a megrendelésében. A megrendelés azonosítószámát is írja meg, hogy beazonosíthassuk a megrendelést. Az azonosítószámot a visszaigazolás tárgysorában találja.

Garanciális problémám van. Mi a teendő?

Írásban (e-mailen) írja meg pár sorban, hogy milyen hibajelenséget észlel a terméken. A megrendelés azonosítószámát is jelezze (a visszaigazoló e-mail tárgysorában találja). Válasz e-mailen tájékoztatjuk a továbbiakról.

Amennyiben a garanciális jelzés jogos, a következő az ügyintézés menete:

Futárral, Pick Pack Pontra vagy Webox csomagautomatára rendelt termékek esetén:
Az új terméket csomagcsere után, futárral szállítjuk. Győződjön meg arról, hogy a megrendelésben megadott címen tudja-e fogadni a futárt.

Személyes átvétellel, inShop csomagpontra rendelt termékek esetén:
Az új terméket beszállítjuk csomagpontunkra és jelezzük, ha átvehető. A hibás terméket mindenképpen hozza magával.

Bővebb információ: Jótállás (Garancia), Szavatosság

Szeretném visszaküldeni a terméket. Mi a teendő?

A termék kézhezvételét követően 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Írásban (e-mailen) írja meg az elállási szándékát és jelezze a megrendelése azonosítóját is (a visszaigazoló e-mail tárgysorában találja).

Ha szeretne egy másik terméket helyette, akkor futárszolgálattal, csomagcsere útján megoldjuk a szállítását, nem kell külön visszaküldenie a hibás terméket. A csomagcsere szállítás díja: 1 600 Ft.

Bővebb információ: Vásárlási információk – Elállás fül

További információért keressen bennünket e-mailen vagy küldjön üzenetet.
E-mail címünk: info@electronic.hu Az e-mailekre néhány órán belül válaszolunk.
Postacímünk: inShop.hu webáruház Kft., 1141 Budapest, Komócsy u. 5. Fsz. 27.

Köszönjük a figyelmet!

 Cégadatok:
inShop.hu webáruház Kft.
Székhely: 1141 Budapest, Komócsy utca 5.
Cégjegyzékszám: Cg.01-09-931884
Adószám: 11726643-2-42
Bank neve: MagNet Bank
Bankszámlaszám: 16200120-18536924
SWIFT Kód: HBWEHUHB

Adatvédelmi nyilvántartási szám: 03764-0001,
adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-89787/2015.
Csomagküldési nyilvántartási szám: 3073
A nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Főváros XIV. Kerület, Zugló Önkormányzat Polgármesteri Hivatala

Tárhely szolgáltató adatai
Cégnév: RackForest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Cím: 1108 Budapest, Kozma u. 2.
E-mail: info [kukac] rackforest [pont] hu
Weboldal: www.rackforest.hu
A webáruházzal és a termékekkel kapcsolatban kizárólag a fenti elérhetőségeken érdeklődjön!

Kapcsolati űrlap